Strategi

Den strategiske proces begynder altid med indsigt og viden kombineret med data og research. Ud fra dette begynder vi at udforske dit projekt og skaber et design, en identitet og en kommunikationsstrategi.

Vi baserer vores løsninger på indsigt og viden. Et samarbejde med os starter altid med en udforskning af dit projekt for at få indsigt i de udfordringer, potentialer og opgaver, der ligger foran os.

Research

Vi starter altid med research og analyse af projektet, konkurrencesituationen og målgrupperne, så vi kender alle udfordringer, potentialer og USP’ere ved netop dit projekt, og så vi kan identificere præcist, hvad der er det særlige karakteristika i dit projekt, der differentierer det fra konkurrenterne.

Derfor undersøger vi områdets historie; interviewer arkitekterne og andre relevante personer, læser lokalplanerne, indsamler data og materialelister og stiller dig spørgsmål om alle aspekter af projektet.

Vi kortlægger målgruppen: Hvem flytter hertil, hvor kommer de fra, og hvorfor flytter de? Hvilket liv drømmer de om, hvad giver dem værdi, og hvad vil de undgå?

Når researchen er på plads, skaber vi strategien og konceptets visuel identitet, design, storytelling og 3D-visualiseringer.

Branding og koncept

Markedsføring handler om differentiering og om at skabe en strategisk position i markedet.

Kort sagt: Dit boligprojekt skal stå for noget og skille sig ud. Ellers bliver det hverken bemærket eller husket. For at sikre det laver vi koncepter bestående af visuelle identiteter, storytelling og strategi.

Metode

Vi skaber strategi og koncept ud fra:

  • Research og analyse af projektet, området, målgrupperne, konkurrencesituationen etc.
  • Indsamling og bearbejdning af materiale som lokalplaner, materialelister og arkivmateriale
  • Interviews med fx arkitekten, bygherre og byplanlægger
  • Workshops og møder med dig og dit team
  • Mere end 10 års erfaring med markedsføring af bygge- og boligprojekter
Still

Go-to-market-marketing and consulting

We are highly experienced in the area of marketing and consulting on how to get construction projects sold. Simply put, we know how to get your message out to the relevant crowd. We work exclusively in this field. Consequently, we know what works and where efforts should be put.

An efficient strategy is developed on the basis of insight into the target group, media mix and the market. We  develop and execute well-thought-out, cross-media campaigns, such as print advertising, web and online and outdoor marketing.

The marketing strategy helps you reach your goals – both in terms of creating knowledge of your project and creating leads.

Vi gør boligsøgende i stand til på egen hånd at udforske, forstå og handle en bolig, når det passer dem.

01. Markedsføring

Al markedsføring handler om differentiering og at skabe en strategisk position i markedet. Kort sagt: Dit boligprojekt skal stå for noget og skille sig ud. Ellers bliver det hverken bemærket eller husket.

For at sikre det kræver dit boligprojekt et koncept bestående af visuel identitet, storytelling og strategi. Hvis ikke du selv Har du allerede et koncept eller ønsker selv at udarbejdet det - fint med os. Vi har arbejdet sammen med de største bureauer i Danmark.

Men vi kan også hjælpe dig. Og vores løsning starter med dig. For vi skaber strategi og konceptet ud fra dit projekt og dets specifikke fordele, udfordringer og potentiale. Og altid baseret på analyse, research og mere end 10 års erfaring.

Sådan løfter vi projektet fra start til slut. Hver gang.

Du kan få:

  • Indsigt
  • Analyser
  • Koncept
  • Visuelle identitet
  • Markedsføringsstrategi
  • Storytelling

02. Salg & udlejning

Forbrugerne er online, og vores købsadfærd bliver mere og mere digital. Det er et faktum. I dag handler vi online og researcher direkte fra skærmen, når det passer os.

For dig – og os – betyder det, at de boligsøgende er digitale. Og derfor skal dit boligprojekt også være det.

Vi tror på, at en digital platform med mulighed for at inkludere e-commercestrukturer er det eneste rigtige – gerne suppleret med brochure og trykt materiale, når målgruppen kræver det.

En digital platform kan bestå af:

  • Responsivt website
  • Virtuel område- og boligvælger
  • 2D tegningsmateriale
  • 3D-visualiseringer og  animationer
  • Digitale showrooms
  • VR-tours, udsigtsmoduler og solstudier
  • Online annoncering og marketing
  • E-commercestruktur med ’Køb nu’, ’Læg i kurv’ eller ’Reserver her’ funktioner
  • Boligstøtteberegner
  • Favorit-funktion

03. Administration

Store boligprojekter kræve ikke nødvendigvis store organisationer. Vi har udarbejdet få administrative værktøjer til din udlejningsorganisation eller ejendomsmægler, som letter og effektivisere det manuelle arbejde i salgs-/udlejningsprocessen. Det gælder både for førstegangsudlejningen og genudlejningen. 

Det betaler sig at være fremsynet - og fordi tid er penge. 

Vi tilbyder bl.a.:

  • Digital kontraktudstedelse
  • Ventelistesystem
  • Screening
  • Integration med dine øvrige favorit systemer (CRM, Unik, Jorato etc.)
  • Dashboard for bygning

We add dimension where there is
none, because without dimension,
vision is just a distant dream.

We add dimension where there is none, because without dimension, vision is just a distant dream.

Kronløbsøen

Bringing a new
island to life

Kronløbsøen

Kontakt os, hvis vi skal hjælpe
dig med dit næste projekt

DA-Kontakt