HavneBryggen Sirius

København

Samarbejdspartner
PensionDanmark

Services

Analyse, research & strategi / koncept & visuel identitet / website / interaktiv boligvælger / tekstforfatning & kernefortælling / brochure / plantegninger / 3D-visualisering / solanimation / outdoor & showroom / køkkenkonfigurator / 360-graders rotationsvideo

Placering

Islands Brygge, København, Danmark

Making people choose with confidence

To eksklusive boligtårne beliggende ved Københavns havnefront skiller sig ud fra naboliggende bygninger med sofistikeret arkitektur, perfekt beliggenhed, udsigt og solforhold.

Kunden kom til os for at sikre, at kommende beboere fuldt ud kunne forestille sig kvaliteterne ved det liv, der skulle leves i disse lejligheder. De havde brug for, at vi fjernede enhver tvivl for at kunne sælge med en hurtigere hastighed.

We add dimension to make doubt disappear

Vores kreative og teknisk dygtige designere og arkitekter taler både klientens sprog og det sprog, der tales af deres forskellige typer af underleverandører. Dette gør os kvalificerede til grundigt at undersøge et projekts materiale, da vi er opmærksomme på de udfordringer, vores klienter kan stå over for. Vi har erfaring med at vejlede klienter i at træffe optimale valg. Fordi vi er i stand til at identificere aspekter, der kræver særlig opmærksomhed, hvis klienterne har overset en ud af mange dimensioner af projektet.

Kunden, PensionDanmark, havde brug for, at vi fjernede usikkerheder for at kunne garantere et højt kvalitetsniveau. Vi er konstant opmærksomme på detaljer, da stærk visuel fortælling, atmosfære og æstetik altid afhænger af kvalitetssikring.

Visuel identitet

Konceptet og den visuelle identitet er baseret på den grønne profil af HavneBryggen Sirius. ‘Grøn’ i flere betydninger af ordet. Projektet, der certificeres som ‘DGNB Gold’, er designet med henblik på at opfylde høje niveauer af bæredygtighed. Desuden er facaderne på de to tårne klædt i grønne planter, hvilket gør farven grøn til en central karakteristika. Den hvide farve og den markante gitterstruktur på facaderne er også karakteristiske træk, som kan ses gennem al kommunikation om projektet.

Vi gør folk i stand til at træffe beslutninger. De 3D-animationer og visualiseringer af HavneBryggen Sirius fortalte historien om, hvordan det ville føles at bo her, med de fantastiske udsigter over Københavns tage, udsigten langs Københavns Kanal, der ligger bogstaveligt talt foran bygningerne, og imponerende grønne områder tæt på stedet. Fornemmelsen af at bo på kanten af vandet. At være omgivet af grønne planter på de private altaner. Fornemmelsen af rummet, atmosfæren og det faktum, at kvalitet er blevet sikret i alle typer af detaljer i dette projekt, var stærke historier fortalt gennem de visuelle midler af 3D.

Website og strategi

Vi skaber klarhed. I tilfældet med HavneBryggen Sirius arbejdede vi med virtual reality på flere niveauer for at gøre det lettere at vælge en lejlighed her. Kraftfulde værktøjer til både fortælling og til at give folk en sand basis for at træffe beslutninger.

Den interaktive boligvælger på hjemmesiden giver et detaljeret indtryk af hver lejligheds placering i de to tårne. Virtuelle solanimationer illustrerede med høj præcision, hvordan solen ville være på forskellige tidspunkter af dagen på hvert specifikt område af tårnene. Vores værktøjer gav beboerne et omfattende overblik. I sidste ende resulterede dette i en højere omsætningsrate fra ejendomsmæglernes perspektiv.

Vi er konstant opmærksomme på detaljer, da stærk visuel fortælling, atmosfære og æstetik altid afhænger af kvalitetssikring.

133

Hjemmesidekonverteringer 1 md.

51

Unikke reservationer 1. Pre-sale

100

Reservationer 1. Pre-sale

Printet medie

Den ekstraordinære kvalitet af projektet skinnede igennem på niveauet af de trykte medier. Trykt på Nordic Ecolabel-certificeret mat papir med høj bulk og en fornemmelse af eksklusivitet matcher brochuren stilen af den visuelle identitet og det overordnede bæredygtige profil af projektet. Forsiden fremhæver diskret projektets eksklusivitet ved at have navnet ‘Sirius’ præget sammen med facadens gitter, hvilket gør brochuren til en taktil oplevelse i sig selv. Vi fandt en elegant måde at samle de forskellige brochurer, så nogle ville modtage hovedbrochuren, mens andre også ville få brochuren om erhvervslokaler eller den detaljerede liste over materialebeskrivelser. På den måde blev de trykte medier skræddersyet til at imødekomme behovene hos hver potentiel beboer.

Outdoor og showroom

Vi hjalp ejendomsmægleren med at dekorere showroomet med smukke store plakater med renderinger af bygningerne, hvilket gjorde både den indvendige oplevelse af at bo i disse lejligheder håndgribelig og viste atmosfæren i bygningernes eksteriør. Showroomet præsenterede også en stor arkitektonisk model af begge bygninger. For at give klarhed var informative plakater med et overblik over plantegninger til stede. Projektets visuelle identitet blev understreget af store folier på vinduerne. På denne måde er udstillingslokalet nøglen til at lade folk lære både fakta og følelsen af stedet at kende. Mock-ups og eksempler på tilpasselige elementer af lejlighederne gjorde det lettere at vælge køkken- eller badeværelsesdetaljer såsom gulvbelægning.

Interesseret?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig snarest.

DA-Kontakt