Frederiksbro

Hillerød

Samarbejdspartner

M. Goldschmidt Ejendomme A/S

Services

Analysis, research & strategy / concept & visual identity / website /  interactive area & apartment selector / brochure / floor plans / interior styling / 3D-visualization / outdoor / online & offline graphics  / film & animations / 360-degree virtual rotation animation 

Placering

Hillerød, Denmark

Turning spaces into places

M. Goldschmidt Ejendomme henvendte sig til os med et stort ønske: Projektets mere end 1.300 lejligheder skulle lejes ud, før de var færdige. Ingen ledige lejligheder tilladt.

Samtidig ønskede de, at vi skulle markedsføre og brande Frederiksbro som en ny bydel i Hillerød.

Og det gjorde vi – ved at identificere projektets unikke karakter og skabe synergi og sammenhæng i alt fra den overordnede branding af bydelen til videoer, 3D-visualiseringer, 2D-illustrationer, storytelling og helt ned til præsentationen af hver enkelt lejlighed.

Resultatet? Alle lejlighederne blev lejet ud på forhånd, ingen stod tomme, og Frederiksbro fremstod med succes som en ny, unik bydel.

We add dimension to turn space into a place

Med Frederiksbro tilførte vi vores dimension for at forvandle rum til steder. For styrken af en solid visuel identitet gør de uendelige muligheder i bydelen krystalklare for de fremtidige beboere.

M. Goldschmidt Ejendomme har skabt en helt ny, moderne bydel i Hillerød. Frederiksbro skiller sig ud med en privat sø og pavillon, legepladser, shopping, plads til erhverv, et medicinsk center og caféer. Området er fyldt med kvalitetslejligheder og moderne livskomfort og er skabt med plads til alle generationer – fra studerende og familier med små børn til voksne og seniorer.

Som rådgiver anbefalede vi, at de på grund af projektets størrelse og målet om at undgå ledighed skulle investere kraftigt i markedsføring fra dag ét og derefter gradvist nedtrappe, når Frederiksbro blev bredt kendt.

Og tilgangen virkede.

Visual identity

For fuldt ud at forstå de exceptionelle kendetegn ved Frederiksbro begyndte vi med at undersøge, hvad der gjorde projektet unikt. Vi fandt, at det var den forskelligartede målgruppe, den nærliggende historiske barokslot Frederiksborg og sjælen i Frederiksbro: at omfavne hele livscyklussen for beboerne.

Resultaterne blev kondenseret til en visuel identitet, med en omfattende farvepalet, et logo skabt med inspiration fra livets cyklus og grafiske elementer med konnotationer og særpræg fra de barokke gulve i Frederiksborg Slot.

DimensionDesign-Frederiksbro-visuel-identitet-logo
DimensionDesign-Frederiksbro-visuel-identitet-4
DimensionDesign-Frederiksbro-vvisuel-identitet-grafik
DimensionDesign-Frederiksbro-vvisuel-identitet-wallpaper

3D visualiseringer

Livet i Frederiksbro gøres tænkeligt i 3D-visualiseringerne ved at fokusere på menneskene i rummene. Vi fanger og fremhæver det hverdagsliv, der leves i Frederiksbro, fra barn til voksen til senior, og understreger de små øjeblikke, der opstår, når generationer lever side om side.

Samtidig viser vi – med ekstrem præcision – at det netop er denne type mursten, denne specifikke bænk og disse bestemte planter, der anvendes. Ved at gøre dette kombinerer vores 3D-visualiseringer hårde fakta med følelser.

Film

Vi tilføjer en ekstra dimension for at opnå perfekt klarhed. Ved at lave én lang brandfilm og flere korte videoer lancerede vi Frederiksbro med et stort brag, der efterlod et indtryk. Brandfilmen fanger essensen af at bo i Frederiksbro og alle de muligheder, den nye bydel tilbyder. Tre korte videoer dykker ned i hver bygning, der er opført i den første fase, og viser potentielle beboere deres nye hjem.

Website

Vi tilføjer vores dimension for at give folk et reelt grundlag for at træffe beslutninger. Derfor præsenterer hjemmesiden hele Frederiksbro og fordelene ved bydelen, samtidig med at den viser hver enkelt bygning og lejlighed.

Vores interaktive boligvælger fjerner tvivl og letter beslutningsprocessen ved at give potentielle beboere fuld klarhed og besvare deres spørgsmål om deres nye hjem og frigivelsesdatoen for de forskellige bygninger.

Printed media

Forskellige brochurer formidler historien om at bo i Frederiksbro, med en brochure for hver af bygningerne. Glinsende sider og detaljerede 3D-billeder fortæller en taktil historie om det hyggelige hverdagsliv her. Kajakroning på søen. Solnedgange på balkonen. Børn på gynger og folk i løbesko.

Bygningsskilte viser, hvor hver bygning er under opførelse på byggepladsen, så nysgerrige forbipasserende kan følge med i fremdriften.

DimensionDesign-Frederiksbro-Tryksag-1
DimensionDesign-Frederiksbro-Tryksag-2

Online advertising

Vi designede en tilpasset kampagne, der var koordineret med både den overordnede markedsføringsplan og de mange målgruppers behov for information og foretrukne platforme under projektet.

The result

Resultatet af vores arbejde og samarbejde med M. Goldschmidt Ejendomme og home Hillerød er, som lovet, 0 % ledighed. Udlejningen gik hurtigt – på mindre end to måneder blev mere end 2/3 af de 160 lejligheder i Blåbærhaven og Multebærhaven lejet ud.

Samtidig er markedsføringsplanen og den visuelle identitet fremtidssikret og perfekt til genudlejning, da den skaber stor interesse for projektet. Sammen med klienten lykkedes det os også at forvandle en indledende skepsis blandt borgerne i Hillerød til en positiv nysgerrighed, efterhånden som byggeriet og visionerne for Frederiksbro tog form.

Interesseret?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig snarest.

DA-Kontakt