Menu

Det uvurdérlige 
førstehåndsindtryk

Websites

Landing-pages / Kampagne-sites / Websites / Sub-sites / Branding-sites / Projekt-sites

Noget af det allerførste din potentielle køber ser af dit projekt er hjemmesiden. Som det er med dating, jobsamtaler og nærmest alt andet, så er førstehåndsindtrykket alfa omega... og det kan ikke gøres om. Du har lige præcis 3 sekunder til at imponere, og ellers er din køber videre. Det er hårde odds, men ikke desto mindre er det vilkårene i al online kommunikation. Så det er nok en rentabel idé at give dit ansigt udadtil lidt gennemtænkt omsorg.

Kontakt os

Skriv en besked til os, så vender vi tilbage snarest muligt

"Dét er professionelt"

Et velkomponeret website er forskellen mellem fast food og Michelin. Du bliver måske mæt af begge måltider, men det ene går i glemmebogen, og det andet gør indtryk og giver merlyst. På samme måde skal du gå til dit website – det skal gøre indtryk og give merlyst fra første øjekast.

Det sikrer du ved at skabe en solid og gennemtænkt visuel identitet, en målrettet kommunikationsform og en intuitiv navigation, der hele tiden leder din potentielle køber videre i retning af den vigtige konvertering.

Når din køber færdes på dit website foregår det på to kommunikationsniveauer: De første tre sekunder er knald eller fald. Er det her professionelt eller ej? Fanger du dem her, vil de afkode alt det visuelle og måske opfatte en overskrift eller to. Hvis du har været skarp, så når din køber til kommunikationsniveau to.

Det er her interessen er vagt og essensen af den skræddersyede kommunikation – både i form af tekster, data, visualiseringer, film og nem navigation, kommer til sin ret og sikrer, at der sker en konvertering. Altså, at du får et lead.

Smukt og overskueligt

Jessens Mole

"Dimension Design forstår, at det er summen af enkeltdelene, der skaber den samlede fortælling om Jessen Mole – en fortælling der virkelig yder projektet retfærdighed", lyder det fra Sten Klarskov, der er direktør i ES Ejendomme og står bag det eksklusive boligprojekt i Svendborg, Jessens Mole. 

En sådan udtalelse varmer ekstra meget, da det er præcis det sigte, vi har, når vi tilgår nye boligprojekter i samarbejde med de mennesker, der står bag. Det er kombinationen af deres tanker og ideer, ejendomsmæglernes behov og erfaringer og vores indgående kendskab til branchen, målgrupperne og medielandskabet, der sikrer et helstøbt marketing- og salgsgrundlag.

Kontakt Uffe Bengaard for mere information